The Way to Happiness Logo Veien til lykke
no Språk
  • 繁體中文 | Chinese
  • Dansk | Danish
  • Deutsch | German
  • English | English
  • Ελληνικά | Greek
  • Español (Latino) | Spanish
  • Español (Castellano) | Castilian
  • Français | French
  • עברית | Hebrew
  • Italiano | Italian
  • 日本語 | Japanese
  • Magyar | Hungarian
  • Nederlands | Dutch
  • Norsk | Norwegian
  • Português | Portuguese
  • Português (Brasil) | Brazilian Portuguès
  • Русский | Russian
  • Svenska | Swedish
Meld deg på eller logg inn Velkommen, %username!
Profile
Logg ut
E-KURS
VÆR KOMPETENT
0%

Velkommen til Veien til lykke-E-kurset

Takk for å melde deg på! Du er i ferd med å se videoer og lese materialer som vil peke ut veien til et lykkeligere og mer tilfredsstillende liv. Du kan følge fremgangen din gjennom kurset, og hver gang du logger ut kan du begynne der du sluttet når du logger på igjen.

Trykk på fortsette-knappen for å begynne.

Se videoen ovenfor, og så fortsett. Du har rett! Jeg beklager, det er ikke korrekt. gcui_courses:you_got_score Neste Mål Omstart ONLINE-KURS
Vær kompetent
  • 17.1 Vær kompetent
  • 17.2 Sjekk ordforrådet ditt
  • 17.3 Forskrift 17, Vær kompetent
  • 17.4 Sjekk ordforrådet ditt
  • 17.5 Forskrift 17-1, Vær kompetent: Se
  • 17.6 Forskrift 17-2, Vær kompetent: Lær
  • 17.7 Sjekk ordforrådet ditt
  • 17.8 Forskrift 17-3, Vær kompetent: Øv
  • 17.9 Forskrift 17, Vær kompetent
  • 17.10 Test din kunnskap
  • Videos Zip File
  • Booklet PDF Zip File
arrow drop menu cross
be-competent
Hvordan endte Menneskeheten med å dominere omgivelsene? 3 Når Menneskeheten var i stand til å tilpasse omgivelsene til folks behov, ble det mulig å oppnå nyskapingene som førte til vårt moderne samfunn. Når Menneskeheten var i stand til å tilpasse omgivelsene til folks behov, ble det mulig å oppnå nyskapingene som førte til vårt moderne samfunn. Når Menneskeheten var i stand til å tilpasse omgivelsene til folks behov, ble det mulig å oppnå nyskapingene som førte til vårt moderne samfunn. /course/lesson/be-competent/book-chapter-introduction.html Forskrift 17, Vær kompetent Hvorfor blir helter og idrettsutøvere nesten tilbedt? 2 Helter og idrettsutøvere viser kompetanse. Dette er en faktor i deres popularitet og appell. Helter og idrettsutøvere viser kompetanse. Dette er en faktor i deres popularitet og appell. Helter og idrettsutøvere viser kompetanse. Dette er en faktor i deres popularitet og appell. /course/lesson/be-competent/book-chapter-introduction.html Forskrift 17, Vær kompetent Du burde rose og belønne kompetanse når du støter på det. 0 Ved å oppmuntre til at kompetanse blir oppnådd i enhver aktivitet som er umaken verdt, og forlange høye prestasjonsstandarder fra deg selv og dem rundt deg, vil du forbedre ditt eget og gruppens overlevelsespotensial. Ved å oppmuntre til at kompetanse blir oppnådd i enhver aktivitet som er umaken verdt, og forlange høye prestasjonsstandarder fra deg selv og dem rundt deg, vil du forbedre ditt eget og gruppens overlevelsespotensial. Det er faktisk sant. Ved å oppmuntre til at kompetanse blir oppnådd i enhver aktivitet som er umaken verdt, og forlange høye prestasjonsstandarder fra deg selv og dem rundt deg, vil du forbedre ditt eget og gruppens overlevelsespotensial. /course/lesson/be-competent/book-chapter-introduction.html Forskrift 17, Vær kompetent Hvilke av disse er ikke et element av kompetanse? 1 Bestanddelene i kompetanse omfatter observasjon, studium og praksis. Bestanddelene i kompetanse omfatter observasjon, studium og praksis. Bestanddelene i kompetanse omfatter observasjon, studium og praksis. /course/lesson/be-competent/book-chapter-look.html Forskrift 17-1, Vær kompetent: Se Omfatter kompetanse å akseptere hva andre forteller deg at du ser? 1 Kompetanse omfatter å se hva du ser, ikke hva noen forteller deg at du ser. Kompetanse omfatter å se hva du ser, ikke hva noen forteller deg at du ser. Faktisk omfatter kompetanse å se hva du ser, ikke hva noen forteller deg at du ser. /course/lesson/be-competent/book-chapter-look.html Forskrift 17-1, Vær kompetent: Se Hvordan ser du på ting og livet direkte? 3 Å se gjennom en sky av fordommer, et teppe av frykt eller en annens fortolkning, vil resultere i at du ikke virkelig ser hva som faktisk er der. Å se gjennom en sky av fordommer, et teppe av frykt eller en annens fortolkning, vil resultere i at du ikke virkelig ser hva som faktisk er der. Å se gjennom en sky av fordommer, et teppe av frykt eller en annens fortolkning, vil resultere i at du ikke virkelig ser hva som faktisk er der. /course/lesson/be-competent/book-chapter-look.html Forskrift 17-1, Vær kompetent: Se Hvordan kan du hjelpe en som er forvirret eller bekymret? 1 Det beste du kan gjøre for personen er å få dem til å ta et skritt tilbake og virkelig se for seg selv. Løsningen vil vanligvis være veldig åpenbar når de ser det. Det beste du kan gjøre for personen er å få dem til å ta et skritt tilbake og virkelig se for seg selv. Løsningen vil vanligvis være veldig åpenbar når de ser det. Det beste du kan gjøre for personen er å få dem til å ta et skritt tilbake og virkelig se for seg selv. Løsningen vil vanligvis være veldig åpenbar når de ser det. /course/lesson/be-competent/book-chapter-look.html Forskrift 17-1, Vær kompetent: Se Hvilken av disse er ikke en av måtene å studere på slik at man virkelig lærer og kan bruke det man lærer? 1 Utdannelse, slik at du kan bruke det du har studert, omfatter ikke å ha noen forklare emnet for deg verbalt. Utdannelse, slik at du kan bruke det du har studert, omfatter ikke å ha noen forklare emnet for deg verbalt. Utdannelse, slik at du kan bruke det du har studert, omfatter ikke å ha noen forklare emnet for deg verbalt. /course/lesson/be-competent/book-chapter-learn.html Forskrift 17-2, Vær kompetent: Lær Hvilke av disse menneskene og gruppene deler ikke kjennetegnet ved manglende evne til å lære? 1 Noen som ganske enkelt ikke kan fatte et nytt emne kan bli hjulpet til å lære det. Noen som ganske enkelt ikke kan fatte et nytt emne kan bli hjulpet til å lære det. Noen som ganske enkelt ikke kan fatte et nytt emne kan bli hjulpet til å lære det. /course/lesson/be-competent/book-chapter-learn.html Forskrift 17-2, Vær kompetent: Lær Hvordan kan du hjelpe personen som har vanskeligheter med å fatte et nytt emne? -1 gcui_twth:be-competent-TestQuiz3-question3-answer0 /course/lesson/be-competent/book-chapter-learn.html Forskrift 17-2, Vær kompetent: Lær Finnes det en ferdighet som ikke kan mestres med praksis? 1 I enhver aktivitet er temmelig mye av det som går for å være «talent», i virkeligheten bare øvelse. I enhver aktivitet er temmelig mye av det som går for å være «talent», i virkeligheten bare øvelse. Faktisk, i enhver aktivitet er temmelig mye av det som går for å være «talent», i virkeligheten bare øvelse. /course/lesson/be-competent/book-chapter-practice.html Forskrift 17-3, Vær kompetent: Øv Hvis man ikke kommer noen vei med øvelse, hva må han eller hun gjøre noen ganger? 2 Hvis det ikke finnes gode lærebøker må du kunne være i stand til å bli kvitt teksten og utarbeide hva som er sant for deg, så du kan anvende dataene. Hvis det ikke finnes gode lærebøker må du kunne være i stand til å bli kvitt teksten og utarbeide hva som er sant for deg, så du kan anvende dataene. Hvis det ikke finnes gode lærebøker må du kunne være i stand til å bli kvitt teksten og utarbeide hva som er sant for deg, så du kan anvende dataene. /course/lesson/be-competent/book-chapter-practice.html Forskrift 17-3, Vær kompetent: Øv Man er i fare når andre ikke øver opp ferdighetene sine til de virkelig kan UTFØRE dem. 0 Det er en enorm forskjell på «god nok» og ferdighet på profesjonelt nivå og tempo. Man kommer til det nivået med øvelse. Det er en enorm forskjell på «god nok» og ferdighet på profesjonelt nivå og tempo. Man kommer til det nivået med øvelse. Det er faktisk sant. Det er en enorm forskjell på «god nok» og ferdighet på profesjonelt nivå og tempo. Man kommer til det nivået med øvelse. /course/lesson/be-competent/book-chapter-practice.html Forskrift 17-3, Vær kompetent: Øv
Leksjonsfullføring

Resultatet ditt

Gratulerer med å ha fullført denne leksjonen!

Bra jobbet! Du fikk %score av %total spørsmål korrekt.

Gratulerer med å ha fullført denne leksjonen!

Du fikk %score av %total spørsmål korrekt. Resultatet ditt kunne ha vært bedre.

Del resultatet ditt:

%percentage

I scored %percentage on my Be Competent lesson. Take the Free Course at thewaytohappiness.org/course

Gjennomgå spørsmålene du gikk glipp av.


Visste du? Veien til lykke er en lett og sikker vei når den innbefatter flittighet som fører til håndgripelig produksjon.

Vi oppfordrer deg til å ta denne leksjonen igjen slik at du får mest mulig ut av Veien til lykke.

Visste du? Veien til lykke er en lett og sikker vei når den innbefatter flittighet som fører til håndgripelig produksjon.

Vær kompetent

Ta leksjonen på nytt

Respekter andres religiøse overbevisninger

Start din neste leksjon

Vær kompetent

Start din neste leksjon

Hjelp oss med å peke ut veien til et mindre farlig og lykkeligere liv. Del denne gratis leksjonen med noen du kjenner i dag.

© 1996–2025 The Way to Happiness Foundation International. Alle rettigheter forbeholdt. Fortrolighetserklæring • Vilkår for bruk • Policy for informasjonskapsler • Juridisk merknad
  • LOGG INN
  • MELD DEG PÅ
Logg inn
Glemt passordet?

eller logg inn med
Du er klar til å starte ditt Veien til lykke-E-kurs
1 Lag en pålogging for å begynne
Glemt passordet?

eller logg inn med
Nei takk, fortsett med å browse
Beklager, %e-post% gjenkjennes ikke som et brukernavn eller en e-postadresse.
Nullstill ditt passord

Vennligst oppgi e-postadressen du brukte da du meldte deg på for kontoen din.

Vi vil sende deg en e-post med en link til å nullstille passordet ditt.